صحت

سیب :معجزاتی پھل

لاہور(ویوز نیوز)
یہ تو آپ سب نے سنا ہی ہوگا کہ روزانہ نہار منہ ایک سیب🍎 کھانا ڈاکٹر کو دور رکھتا ہے.
لیکن دوستوں کیا آپ جانتے ہیں کیوں؟.
کیوں اور کیسے ؟ اس کی ایک وجہ یہ ہے کہ سیب خراب کولیسٹرول کو کم کرتا ہے ۔
1۔ 🍎🍎سیب کی غذائی اہمیت
مختلف تحقیقات کے مطابق سیب غذائیت سے بھر پور اور محفوظ پھل ہے یہ وٹامن سے بھرے ہوتے ہیں اور اس میں عمل تکسیر کو روکنے کی صلاحت ہوتی ہے یہ ہمارے جسم کی حفاظت کرتے ہیں۔ مختلف انفیکشن اور بیماریوں کی جڑپیدا ہونے سے روکتے ہیں مذید اس میں غذائی اعتبار سے وٹامن B کمپلکس بھی موجود ہوتا ہے یہ وٹامنز (رائبو فلیون، تھائی مین اور وٹامن B-6) بہت لازمی ہیں۔ ہماری ذہنی صحت اور جسمانی صحت کیلئے اس سے خون میں اضافہ ہوا ہے۔ ساتھ یہ فائبر سے بھرے ہوتے ہیں۔ سیب جسم میں بڑھتے ہوئے برے کولیسٹرول کو روکتا ہے۔ کیلشئم ، پوٹاشیئم اور فاسفورس اس کے دوسرے اجزاء میں شامل ہے۔
2۔ 🍎🍎 سیب کس کے لیئے اچھا ہے ؟
سیب کے ذریعے دماغی صحت کو بہتر بنایا جاسکتا ہے۔ یہ پھل عمل تکسیر کو روکنے کے عمل پر مشتمل ہوتا ہے۔ Quercetin کہتے ہیں جو کہ اعصاب کی سوجن کو دور کرتا ہے اور موت کی طرف بڑھنے والے خلیوں کو بننے سے روکتا ہے۔ یہ اعصابی خلیات کی حفاظت کرتا ہے جو ماحولیاتی آلودگی کے سبب ہوئی ہیں سیب ساتھ ساتھ دماغ کی بیماری الزائمر سے بھی تحفظ فراہم کرتا ہے۔
سیب کومعجزاتی پھل کہا جاتا ہے۔ تحقیق سے معلوم ہوا کہ جو لوگ باقاعدگی سے سیب کھاتے ہیں ان میں خراب کولیسٹرول کافی کم ہوتا ہے۔ ان لوگوں کے مقابلے میں جو روزانہ سیب نہیں کھاتے ۔ برے کولیسٹرول کم ہونے سے اور اچھا کولیسٹرول سے دل کے مرض کے خطرے کی بلند سطح میں کمی واقعی ہوئی ہے۔
3۔ 🍎🍎 سیب کے ساتھ ہرقسم کا کینسر روکنا
سیب میں اور کسی بھی دوسرے پھلوں میں اس سے صحت کی صنعت میں بہت زیادہ نفع بخش ثابت ہوئی ہے ۔ تحقیق کے مطابق سیب کی کھپت اور لبلبے کے کینسر میں 23% کی واقع ہوئی ہے سیب کے چھلکے میں ٹریٹرپائینوئڈ کثرت سے پایا جاتا ہے جو کیسر کے ایک اور گروپ، جگر ، بڑی آنت اور چھاتی میں کینسر کے خلیات کے خلاف قوی سرگرم رہتا ہے۔
4۔ سیب صحت مند دل کیلئے
ایک وسیع تحقیق کے مطابق جسم سے سیب کا ایک اعلٰی فائبر کا تعلق ہے ۔ اعلی فائبر کا زیادہ استعمال کولیسٹرول کو کم کرتا ہے دل کی شریانوں کی بیماری میں مبتلا ہونے سے روکتا ہے جس سے کسی بھی شخص کی صحت خراب ہوسکتی ہے۔ سیب میں فینولک کمپاؤنڈ پایا جاتا ہے ۔ جو کولیسٹرول کو بڑھنے سے روکتا ہے۔ یہ صحت مند خون کے بہاؤ کو روکتا ہے۔
5۔ 🍎 پتھری کی روک تھام سیب کے ساتھ
سیب میں موجود فائبر کی اعلیٰ مقدار بھی پتھری کی روک تھام میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ جب پتھری ہوتی ہے تو کولیسٹرول کی سطح کو مائع کی شکل میں رہنے کے لئے کافی زیادہ سطح پر اُٹھانا پڑتا ہے۔ پتھری زیادہ موٹے لوگوں میں دیکھی جاتی ہے۔ سیب کے ذریعے اس کی آسانی سے روک تھام کی جاسکتی ہے۔
6۔ 🍎🍎 سیب کے ذریعے وزن بڑھنے کی روک تھام
دنیا کی بہت سی بیماریاں موٹاپے کی وجہ سے ہیں۔ جن میں اسٹروک ، دل کی شریانوں کی بیماری، اور رات کو سوتے وقت میں سانس لینے کا عمل۔ منسلک رہتے ہیں۔بڑھتے وزن کو کنٹرول کرنے کیلے وقت کے ساتھ ساتھ سائنسدانوں نے فائبر کی مقدار کو کافی اہمت دی ہے۔ سیب فائبر سے لبالب بھرے ہوئے ہوتے ہیں۔ وہ بغیر کیلوریز کے آپ کو فائبر مہیا کریگا۔
7۔ 🍎🍎 سیب کے ساتھ مضر اثرات دور کرنا
ہم مستقل طور پر زہر کھا رہے ہیں جنک فوڈ اور کولڈرنک کے ذریعے ہمارا جگر اس کا ذمہ دار ہے۔ کہ اس سے ان ٹوکسن خالی کرنا ہے۔ جو ٹوکسن مشروبات لوگ آجکل استعمال کررہے ہیں وہ فائدہ سے زیادہ نقصان پہنچارہے ہیں۔ آپ کبھی سیب پر شک نہیں کرسکتے سیب آپ کے جگر کو تمام ذہریلے مادوں سے پاک رکھنے کا سب سے آسان طریقہ ہے ۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button